Tradițional, studenții de la specialitatea Comunicare din cadrul Universității de Stat din Moldova, își împărtășesc cunoștințele cu cei mai tineri colegi. Evenimentul din acest an cu genericul „Transformăm idei în branduri” a adunat 30 de studenți din anul III și II. 

Evenimentul a constituit lucrarea practică în cadrul cursului „Creativitate în Pr”, iar pentru că în fiecare an studenții vin cu o abordare inovativă, de această dată au organizat un workshop. Tinerii specialiști în comunicare și-au creat ceașca și traista PR-istului, pe care au transpus sloganul „I love PR”.

34 Studenții menționează că traista PR-istului, decorată cu inscripția „Eu sUnt Specialist în coMunicare”, va fi purtată cu mare drag atât de ei, cât și de profesori.

8

6

„Încă din luna septembrie am avut de făcut față unei mari provocări, și anume organizarea unui eveniment de ordin intern. Voind să fim originali, să depășim banalul am hotărât să organizăm un workshop în care vom brandui „studenții” comunicării. Așadar, timp de o lună de zile am creat conceptul, am stabilit bugetul, agenda evenimentului, am împărțit taskurile și ne-am apucat de lucru. Deși ne-am confruntat cu unele riscuri neprevăzute, am reușit să facem față și să organizăm un eveniment care a conectat atât fizic, cât și moral. Noi tare speram că anul III și anul II s-au simțit degajați, liberi și creativi”, spune Ionela Costin, studentă în anul III, organizatoare.

2

9

Deși au avut de înfruntat mai multe situații imprevizibile, evenimentul a fost unul pe cinste. „Mi-a plăcut mult ideea colegilor noștri și le mulțumim că ne-au adus mai aproape de ceea ce înseamnă Comunicare și PR”, spune Nicolai Malai, student din anul II.

1

Evenimentul intern, „Transformăm idei în branduri”, se organizează la Facultatea Jurnalism și Științe ale Comunicării de către studenții de la comunicare. Acesta a devenit deja o tradiție și este organizat deja al 5-lea an consecutiv.

5

10

7