BAC 2018: 4034 de candidați vor susține examenul de bacalaureat în sesiunea suplimentară. Care este orarul

BAC 2018 (1)

Ministra Educației, Culturii și Cercetării, Monica Babuc, a prezidat astăzi, 12 iulie, o nouă ședință a Comisiei Naționale de Examene (CNE). Principalul subiect discutat a fost organizarea și desfășurarea sesiunii suplimentare a examenului de Bacalaureat 2018.

În cadrul şedinţei au fost abordate mai multe subiecte, printre care aprobarea Centrelor de Bacalaureat și a Comisiilor Republicane de Evaluare pentru sesiunea suplimentară 2018. Prin urmare, cei 4034 de candidați restanțieri vor susține proba/probele în 14 Centre de Bacalaureat pentru sesiunea suplimentară, dintre care 9 vor fi instituite în municipiul Chişinău, 2 în mun. Bălți și câte unul la Cahul, Comrat și Edineț. Totodată, au fost aprobate 15 Comisii Republicane de Evaluare în sesiunea suplimentară, cu un număr total de 169 de profesori evaluatori.

Graficul sesiunii suplimentare a examenului de bacalaureat este următorul:

# 16 iulie va avea loc proba la „Limba şi literatura română pentru alolingvi”, la care s-au înscris 208 candidaţi;

# 17 iulie la „Limba de instruire” , la aceasta fiind admiși 572 de candidaţi;

# 18 iulie – proba la „Limba străină” – 1521 candidaţi;

# 19 iulie – proba la „Disciplina de profil”, la care s-au înscris cei mai mulți candidați – 2770;

# ultima probă – „Disciplina la solicitare”, la care au fost admiși 583 candidaţi, va avea loc pe 20 iulie.

Probele de examen vor începe la ora 10:00, iar rezultatele sesiunii suplimentare vor fi afișate în Centrele de Bacalaureat pe data de 25 iulie 2018.

 În context, menționăm că pentru prima dată candidații care participă în sesiunea suplimentară au dreptul să depună contestații în decurs de 48 ore de la afișarea rezultatelor.

Taguri: #BAC 2018
Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente