Aplicaţia Instagram lansează o nouă secțiune „Usage Insights”, cu ajutorul acesteia utilizatorii vor putea să vadă informațiile statistice despre cât timp au petrecut în rețeaua de socializare aceștia. În 2018, numărul de utilizatori înregistrați pe Instagram a ajuns la 1,1 miliarde de persoane.

Ascunsă în măruntaiele aplicaţiei, noua funcţie a fost confirmată de CEO-ul Instagram Kevin Systrom, acesta vorbind despre un „nou set de unelte care vor ajuta comunitatea Instagram să afle mai multe” despre timpul petrecut online, scrie go4it.ro.

instagram-usage-insights

Modul de folosire al acestei funcţii şi natura informaţiilor puse la dispoziţie nu sunt cunoscute, deocamdată, însă analiza făcută ar putea fi extrem de utilă tocmai administratorilor Instagram, care află în acest mod cât de interesaţi sunt utilizatorii de diverse produse şi preocupările pe care aceştia le au în cadrul reţelei de socializare.

Lăsând la vedere informaţiile colectate despre utilizatori, administratorii Instagram nu fac decât să calce pe urmele Google şi Facebook, care folosesc de mult timp această practică pentru a evita suspiciunile privind colectarea ascunsă de informaţii şi alte întrebări incomode cu privire la modul de folosire a acestor informaţii.