Ești în căutarea unui loc de muncă și aspiri la un salariu decent? Echipa #diez vrea să te ajute și îți sugerează câteva posturi vacante cu perspective și salarii motivante. Grăbește-te să depui CV-ul.

#Agent asigurări la „MOLDASIG”, Chișinău

2

#Ce obții ?

#Pentru persoane cu abilități de vânzător bune (în urma selecției), vom oferi baza de date cu potențiali clienți;

#Asistență profesionistă pe toate tipurile de asigurări;

#Remunerare atractivă;

#Orar liber de muncă (agent liber).

#Posibilitate de formare profesională continuă în cea mai puternică Companie de Asigurări;

#Colegi prietenoși;

#Cele mai tari instruiri gratuite pe produs și vânzări oferite de traineri profesioniști și specialiști din domeniu asigurărilor.

Cerințe:

#Abordare profesionistă și relație amicală;

#Rezultate de la lucrul cu baza de date oferită;

#Crește profesională și satisfacție materială.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de e-mail [Trimite CV], cu indicarea funcției în subiectul mesajului „Agent asigurări // diez.md”. La interviu vor fi invitați doar candidații selectați.

#Profesori de limba engleză la „Centrul de Limbi Europene Oratorica”, Bălți

1

Cerințe:

#Să aibă studii pedagogice și experiență de predare.

#Să aibă un nivel avansat (C 2) de cunostințe în limbile engleză;

#Să fie o persoană creativă și să găsească metode înteresante de predare.

#Să fie atentă la detalii și nu în ultimul rând atentă la cerințele studenților;

#Să fie organizată și să aibă drept scop ca studenții Oratorica să însușească cursul 100%;

#Să fie dispusă să crească profesional, să se dezvolte și să îmbunătățască tehnicile de predare permanent, astfel încât fiecare lecție să fie înteresantă și atractivă;

#Să fie disponibil să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți.

Beneficii:

#Salariu motivant;

#Grafic flexibil;

#Suport didactic pentru fiecare profesor;

#O echipă tânără;

#Posibilitatea dezvoltării capacităților pedagogice și a experienței de lucru.

Trimite un e-mail cu CV-ul tău (cu poză).  Scrie în mesaj și răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce vrei acest loc de muncă? Doar persoanele selectate vor fi chemate la interviu.

#Junior 3D Graphic Designer (SketchUp) la „Deutsche Grundiss”, Bălți

5

Ca membru al echipei veți avea următoarele activități / responsabilități:

#Dezvoltarea de noi produse arhitecturale 3D (interioare și exterioare) pentru piața imobiliară;

#Îmbunătățirea produselor dezvoltate anterior;

#Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei pentru îndeplinirea sarcinilor necesare;

Profilul dvs. ar trebui să cuprindă următoarele:

#Cunoștințe medii sau avansate în SketchUp;

#O bună înțelegere a V-Ray, în ceea ce privește materialele, iluminatul și setările de randare constituie un avantaj*;

#Un simț dezvoltat pentru design;

#Compoziție vizuală (estetică);

#Experiență în vizualizări 3D, arhitectură sau design interior /design de produs constituie un avantaj*;

#Capacitatea de a gestiona într-un mod structurat informațiile despre proiect;

#Abilitatea de a interpreta cerințele clienților;

#Bune abilități de comunicare;

#Capabil să lucreze cu termene limită;

#Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj*;

Portofoliul este obligatoriu. Trimiteți portofoliul dvs la [Trimite CV].

#Psiholog / asistent social la ”CCF Moldova”, Chișinău

3

Durata angajării: 1 an cu posibila extindere a contractului de muncă

Descrierea postului: implicarea directă în prevenirea separării copiilor cu vârsta 0-7 ani, prevenirea instituționalizării, reintegrarea copiilor din instituții rezidențiale în familie, coordonarea plasamentelor în asistență parentală profesionistă, coordonarea eforturilor comune a cazurilor cu risc sporit de abandon sau separare a copilului, conlucrarea cu ATL/ATT și alte structuri abilitate din domeniul social și domenii conexe.

Cerințe pentru candidat:

#Studii superioare în domeniul asistență socială sau/și psihologie;

#Experiență de muncă în domeniul protecției copiilor 3-5 ani;

#Experiență de muncă în ONG-uri constituie un avantaj;

#Cunoașterea limbilor română și rusă (engleza – un avantaj);

#Abilități de comunicare asertivă și prezentare a informațiilor;

#Experiență și abilități de facilitare a training-urilor, seminarelor, meselor rotunde;

#Disponibilitate de deplasare în teren pentru efectuarea vizitelor de lucru în familii;

#Abilități de organizare şi planificare;

#Abilitate de lucru în echipă și independent;

#Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică și activă;

#Cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet;

#Permis de conducere, categoria B (este un avantaj);

Responsabilități generale:

#Aplicarea managementului de caz în evaluarea psiho-socială a copiilor  și familiilor din programe, folosind metodele prestabilite;

#Elaborarea planurilor individuale de intervenție în colaborare cu ATL/ATT;

#Implementarea programului de sprijin familial și monitorizarea familiilor;

#Consilierea familiilor și copiilor din program;

#Elaborarea rapoartelor lunare și raportarea acțiunilor întreprinse;

#Completarea instrumentelor de lucru și a dosarelor, conform cerințelor prestabilite;

#Colaborarea cu alte structuri guvernamentale şi non-guvernamentale implicate în reformarea sistemului rezidențial de îngrijire a copilului;

#Organizarea şi implicarea în cadrul instruirilor familiilor, specialiștilor din domeniu;

#Elaborarea documentelor, studiilor de caz ;

#Implicare în promovarea cazurilor ce necesită suport în programul de fundrising și comunicare;

#Participarea la elaborarea materialelor promoționale, buletine informative şi altele cu scopul promovării activităților organizației.

#Candidații interesați pot trimite CV-ul (cu minim 2 referințe), însoțit de scrisoarea de intenție la nr. de fax (022) 23 25 28

Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.

#Asistent /ă social /ă pentru perioadă determinată, A.O. Concordia. Proiecte Sociale – A.O. „Concordia. Proiecte Sociale”, Chișinău

4

Se caută un asistent/ă social/ă pentru sprijinirea copiilor beneficiari, să obțină condițiile necesare unei vieți decente.

Responsabilități:

#Colaborează cu instituțiile necesare pentru clarificarea situatiei sociale și juridice a copiilor;

#Urmărește îmbunătăţirea relaţiilor copiilor cu celelalte sisteme şi subsisteme de care depinde integrarea sa socială;

#Se implică în procesul de reintegrare a copiilor în familia biologică;

#Elaborează planul de intervenție socială pentru fiecare copil în colaborare cu psihologul și educatorii.

Așteptări faţă de candidaţi:

#Studii superioare în domeniul asistență socială și experienţă practică în domeniul protecției copilului minim 1 an;

#Constituie avantaj specializările postuniversitare în domeniul protecției copilului, psihologiei adolescentului, experiența relevantă în domeniul protecției copilului;

#Abilități de relaționare cu reprezentanții instituțiilor și ai altor organizații;

#Capacitatea de interacțiune și comunicare cu copii și educatorii;

#Motivatie pentru a lucra cu copii, dinamism, capacitate de organizare, entuziasm și seriozitate;

#Permis de conducere, categoria B;

#Cunoaşterea limbilor română şi rusă;

#Cunoştinţe operare PC.

Beneficii:

Salariu motivant, full time, de la 08.00-17.00;

Pachet social și condiţii bune de muncă;

Lucru în echipă într-o organizație dinamică și internațională;

Activitate responsabilă, interesantă;

Posibilitatea dezvoltării carierei într-o echipă de profesionisti.

Locul de muncă: municipiul Chișinău, strada A.Corobceanu 13/1

Trimiteți CV-ul la următoarea adresă de e-mail: [Trimite CV]

Detalii suplimentare la nr telefon: 0 22 23 55 81.