„Calea Ferată din Moldova” a lansat un nou serviciu informațional de tip call-centru în regim non-stop

cfm

Calea Ferată Moldova a lansat un nou serviciu informațional de tip call-centru în regim non-stop. Noua structură activează în baza principiilor de funcționare a unui call-center și furnizează informații despre orarul circulației trenurilor, costul tichetelor de călătorie și alte informații utile în regim non-stop.

Pentru a îmbunătăți comunicarea pasagerilor cu operatorii, apelurile primite vor fi înregistrate, astfel încât călătorii să poată sesiza responsabilii de la CFM despre eventualele deficiențe sau inconveniențe cu care s-au confruntat în procesul de comunicare telefonică cu angajații biroului de informații.

De asemenea, începând cu 1 ianuarie 2018, în cadrul biroului de informații va activa un singur număr de telefon. Astfel, numerele (022) 83 27 33/ 83 27 34 ș.a. rămân active până la 1 ianuarie 2018, iar începând cu prima zi a anului viitor, acestea vor fi substituite cu un număr de telefon unic și ușor memorabil – (022) 83 33 33. Noul număr este deja activat și poate fi utilizat de beneficiari.

Menționăm că CFM se află în proces de modernizare, iar modificările descrise vor fi operate în scopul creării unui dialog constructiv cu pasagerii și sesizării oricăror disfuncționalități în activitatea biroului.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente