Copywriting este încă un concept puțin cunoscut în Republica Moldova, dar foarte important pentru orice strategie de marketing. Fie că este vorba de afaceri mici, medii sau mijlocii, copywriting-ul este prezent în toate aspectele promovării acestora.

Începând cu slogane, email marketing și conținutul unui website, copywriting-ul calitativ este cel care face diferența dintre un marketing prost și unul bun și eficient. Acum, avem și în Moldova o agenție profesională de copywriting – CreativeAd.

Lansată acum un an în Moldova, agenția are în fruntea sa oameni cu experiență și profesioniști în domeniu. Adriana Arnăut face copywriting de 13 ani deja și a adunat în palmaresul său mii de texte scrise pentru cele mai cunoscute branduri de la noi. Printre companiile pentru care a scris Adriana și colegii săi se numără FlyOne, Ask a Mom, Trattoria della Nonna, Pediatrica, Interoptic Moldova, Clinica Oftalmologică MCI, dar și Alitalia – compania aeriană italiană, DirectLoansLenders din SUA și mulți alții. Mai multe din portofoliul companiei puteți vedea și pe pagina de Facebook – CreativeAd. 

creativ

Cu o experiență impresionantă de copywriting pentru companii și website-uri de peste hotare și din Moldova, Adriana a decis că e timpul pentru pasul următor: crearea Școlii de Copywriting din Moldova.

Cui se dedică Școala de Copywriting?

A fi copywriter este o meserie extraordinar de comodă și creativă. Poți lucra din confortul casei tale ca freelancer sau poți fi parte din echipa de marketing a unei companiei mari și traduce mesajul brandului în cuvinte care cuceresc publicul țintă. Mai multe despre ce înseamnă copywriting-ul aflați pe site-ul CreativeAd.

Program și detalii despre cursuri 

Școala de Copywriting va avea mai multe cursuri: intensive și de câteva săptămâni. Programul Școlii va fi coordonat cu Ministerul Educației, Cercetării și Culturii al Republicii Moldova, iar participanții vor primi diplome la absolvire.

La cursuri vor putea participa atât copywriteri începători, cât și persoane care simt nevoia unei schimbări. Mai mult, sunt invitați și managerii, proprietarii de afaceri, dar și șefii departamentelor de marketing din diverse companii, pentru ca aceștia să înțeleagă cât de mult îi poate ajuta copywriting-ul și cerințele pe care ar trebui să le aibă față de copywriter-ii din cadrul companiilor.

CreativeAd a format pentru voi și o platformă online, unde copywriterii pot face share la info utilă și chiar oportunități de job.

Prindeți un loc la primul curs!

Prima ediție a Școlii de Copywriting va avea loc în luna Februarie 2018. Înregistrați-vă pe www.copywriting.md ca să vă asigurați un loc în primele rânduri! CreativeAd promite prețuri mai mult decât rezonabile și lecții interactive.