Pentru a fi cât mai productivi la locul vostru de muncă, noi vă oferim câteva sfaturi esenţiale care vă vor ajuta să atingeţi nivelul de eficienţă dorit.
# Prioritizarea
Prioritizaţi şi faceţi doar ceea ce este important. Evitaţi activităţile care necesită mult timp. Spuneţi „nu“ celor care nu conduc către rezultate concrete.
# Planificarea unei liste de sarcini
Nu supraestimaţi numărul de lucruri pe care le puteţi face într-o zi. În loc să creaţi o listă lungă şi să fiţi frustraţi că nu terminaţi, încercaţi să treceţi activităţile care nu suportă amânare.
# Renunţarea la multitasking
Încercarea de a face mai multe lucruri simultan poate duce la ineficienţă. Trebuie să vă faceţi un obicei din a vă dedica unei singure sarcini înainte de a trece la următorul proiect.
# Stabilirea unei limite de timp pentru toate întâlnirile
Setaţi un obiectiv şi o limită de timp pentru toate întâlnirile echipei. De obicei, sunt recomandate întâlnirile de o oră pentru o eficienţă maximă. Şi chiar aşa, încercaţi să vă încadraţi în intervale de timp pentru activităţle şi subiectele pe care le veţi aborda.
# Email-uri scurte
Învăţaţi arta emailului scurt – două până la trei paragrafe. Utilizaţi cel mai mic număr de cuvinte posibil.
# Pauzele
Poate suna nerezonabil, dar pauzele programate pot ajuta la îmbunătăţirea concentrării. Munca obsesivă nu este productivă deoarece obosiţi şi vă va fi greu să vă concentraţi.