Integrarea conceptului de sustenabilitate în marketing este un trend din ce în ce mai folosit pentru a obţine atenţia și aprecierea consumatorilor în era digitală a notificărilor.

MARKETING TRENDS-MK-SUSTENABIL-ARMENEASCA-13-A-COWORKING-SPACE

Marketingul sustenabil are ca scop nu doar comercializarea produsului și creșterea profitului, dar și crearea unei schimbări pozitive în societate ce va influenţa emoțional consumatorul să opteze pentru un brand responsabil. Într-un studiu global făcut de Unilever s-a constatat ca unul din cinci consumatori este influențat în decizia de cumpărare de aspectele sustenabile ale produsului și 33% din respondenți au confirmat că vor cumpăra un produs dacă acesta are un impact pozitiv pentru societate sau mediu.

Subiectul va fi abordat mâine la ora 18.30, într-un meetup la Armenească 13A – un hub de marketing.

Evenimentul este destinat antreprenorilor şi experţilor din domeniul marketing-ului.

*

Evenimentul face parte dintr-o serie de 10 meetup-uri, în cadrul cărora vor fi prezentate cele mai populare tendinţe de marketing.

Lista evenimentelor din următoarele 10 săptămâni:

#1 Marketing Sustenabil

#2 Generational Marketing: Cum să targetăm Generațiile X, Y și Z ?

#3 Copywriting

#4 Guerrilla Marketing

#5 Mobile First Marketing

#6 Growth hacking marketing (Disruptive Marketing)

#7 Email Marketing (MailChimp)

#8 Inbound Marketing vs. Outbound Marketing

#9 Gamification in Marketing

#10 Other Marketing Trends & Marketing Gurus

Mai multe detalii despre eveniment aici.

Autoare: Elena Plămădeală