Digital și mobile marketing a preluat industria cu asalt, făcând-o mult mai complexă și condusă de date. Este o industrie foarte competitivă, cu reguli de joc care se schimbă rapid. Pentru a deveni un specialist în marketing, nu este de ajuns să fii doar o persoană creativă, dar și una care poate lucra cu cifrele.

La data de 25 septembrie, iHUB Chișinău te invită la Crash Course – Digital and Mobile Marketing Strategy cu Anastasia Miron, unde vei învăța lucruri noi precum:

# De ce Digital și Mobile Marketing sunt doi termeni inseparabili;

# Ce presupune noțiunea de growth hacking și cum se aplică;

# UX/UI, A/B testing marketing;

# Noi instrumente și metode etc.

Anastasia Miron, cunoscută pentru energia sa contagioasă, este pasionată de provocarea statusului quo prin susținerea oamenilor și a comunităților defavorizate. În calitate de co-fondator al GlobeIn și TEKEDU, a lucrat pentru îmbunătățirea accesului la tehnologie pentru a spori oportunitatea în piețele din ce în ce mai digitalizate de astăzi.

Anastasia este, de asemenea, Fondator al Child Proof Yourself, interesul său actual constă în punerea în aplicare a Realității Virtuale și a celei Augmentate pentru a aborda problemele centrate pe om și anume, pentru a oferi noi abordări în prevenirea stresului și anxietății la copii.

Detalii despre eveniment, găsiți pe pagina de facebook.