Anul 2017 a adus noi speculații SEO și tendințe. Deși există câteva componente ale optimizării motorului de căutare care au fost funcționale mulți ani la rând și vor continua să funcționeze, vor exista întotdeauna și noi tendințe care trebuie late în calcul. Echipa Seolitte a pregătit câteva notițe despre noile tendințe, care vor fi utile atât pentru profesioniști, cât și pentru cei care sunt doar interesați.

Una dintre cele mai frecvente întrebări pe Twitter, Facebook și Instagram este “Ce mai e nou în ceea ce privește SEO?”. Este un domeniu în continuă schimbare. Iată cele mai importante tendințe, caracteristice pentru anul 2017.

#1. HTTPS nu mai este doar o opțiune

HTTPS (Secure Hypertext Transfer Protocol) oferă schimb de date între calculatorul utilizatorului și site-ul dvs. Consumatorii sunt mult mai pricepuți pe Internet decât acum câțiva ani și nu așteaptă acum decât o experiență sigură atunci când vizitează un site Web. Costul trecerii la HTTPS este minim și, pe lângă avantajele de securitate, Google a confirmat această evaluare. Acest manual explică foarte bine acest proces.

#2. Conținutul bun va continua să funcționeze bine în rezultatele căutării

S-a demonstrat că un conținut mai lung, mai mult de 2.000 de cuvinte, funcționează mai bine în rezultatele căutării. Aceasta este ceea ce observat mulți comercianți cu câțiva ani în urmă și acest lucru este încă atrăgător pentru cei care doresc să ofere valoarea necesară pentru a transforma vizitatorii site-ului în potențiali clienți, pentru a genera vânzări și venituri.

#3. Social media are o importanță și mai mare

Gândiți-vă la cât de multă activitate și participare are loc în rețelele sociale în fiecare zi. Produsele și serviciile se găsesc în rețelele sociale, consumatorii se adresează rețelelor sociale atunci când au nevoie de asistență pentru clienți, iar brandurile sunt active pe mai multe platforme în fiecare zi – aceasta este principala sursă de trafic de referință calitativă.

#4. Căutarea de tip voce crește

Acasă și Echo Google de la Amazon le permit consumatorilor să caute tot ceea ce doresc, fără a-și mișca degetele – literalmente. Puteți obține răspunsuri la aproape orice întrebare, iar aceste servicii vor continua să evolueze și să adauge noi caracteristici. Puteți cere deja Uber și puteți comanda o pizza de la Domino. Am sentimentul că anume această tehnologie, pentru că poate crește atât de rapid, oferă întreprinderilor locale din Moldova un nou mod de a găsi clienți.

#5. Google apreciază paginile mobile accelerate (AMP)

Nu este un secret că Google este un fan al AMP. Paginile web se încarcă instantaneu, oferind astfel o interfață de utilizator mult mai bună. Iată o explicație directă de pe site-ul AMP cu sursă deschisă: “AMP este o modalitate de a crea pagini web pentru conținut static care este rapid afișat. AMP în acțiune constă din trei părți diferite: AMP HTML este HTML, cu unele limitări pentru performanță fiabilă și unele extensii pentru a crea conținuturi în afara conținutului HTML de bază. Biblioteca AMP JS asigură vizualizarea rapidă a paginilor HTML AMP. Cache-ul Google AMP poate fi folosit pentru a difuza pagini HTML AMP cache.