A refuzat să-i repare computerul aflat în garanție. Cum a obținut un cumpărător banii pe produsul defect

Foto: pixabay.com

Un consumator a procurat de la un magazin specializat, un computer în valoare de 7290 lei. Peste puţin timp calculatorul s-a defectat şi consumatorul s-a adresat agentului economic cu o cerere de soluţionare a problemei conform certificatului de garanţie.

Agentul economic a refuzat soluţionarea revendicărilor consumatorului, iar consumatorul s-a adresat cu o reclamație către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.

În rezultatul implicării Agenţiei în soluţionarea problemei respective, agentul economic a restituit consumatorului contravaloarea computerului în sumă de 7290 de lei, problema fiind soluţionată pe cale amiabilă.

***

Nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci când se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la Linia consumatorului 022 74 14 64 sau la adresa, mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri, 78 et.1.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente