Dacă ești pasionat de decorare și de lumea modei, acum ai oportunitatea de a-ți încerca și exersa abilitățile într-un domeniu nou și neordinar, de a-ţi transpune ideile creative în realitate și de a-ți lărgi talentul spre noi orizonturi. Designerii de interior, decoratorii, specialiștii în amenajare/merchandising și alți artiști pasionați sunt îndemnați să se înscrie până pe 10 august în prima competiție de decorare a vitrinelor magazinelor fashion – „ART OF DISPLAY: Fashion Window Competition 2017”.

Concursul este lansat de Centrul de Excelență și Accelerare în Design și Tehnologii „ZIPhouse” în colaborare cu Casa Editorială „DAS” şi Asociația Patronală a Industriei Ușoare (APIUS), fiind susținut de USAID și Guvernul Suediei prin intermediul Proiectului de Competitivitate din Moldova.

Ce presupune competiția?

Scopul principal al competiției este promovarea merchandising-ului vitrinelor de magazine fashion, identificarea și promovarea noilor talente care au aspirații în acest domeniu, oferirea suportului pentru dezvoltarea competențelor artistice ale acestora şi facilitarea colaborărilor între reprezentanţii industriei de modă cu designerii şi decoratorii de vitrine.

Decoratorii profesioniști, dar și doritorii de a se iniția în acest domeniu aflat în plină ascensiune, vor răspunde provocării de a amenaja și decora o vitrină a unui magazin fashion pentru un brand local, într-o perioadă scurtă de timp, de doar 2 săptămâni.

Lucrările prezentate în concurs vor fi jurizate de experți internaționali și locali din domeniile merchandising-ului și decorării de vitrine de modă, designeri de interior șireprezentanți ai brandurilor vestimentare autohtone.

zip2

Când și cum se va desfășura concursul?

Concursul se va desfășura în perioada 22 august – 19 septembrie și va include următoarele etape:

  • Înscrierea în concurs, până la data-limită de 10 august 2017;
  • Organizatorul va accepta în concurs maxim 16 designeri/decoratori. Rezultatele preselecției vor fi anunțate aplicanților în data de 14 august 2017;
  • Evenimentul de lansare a Concursului. Participanții selectați, în cadrul evenimentului, vor fi informați cu privire la regulile concursului și criteriile de evaluare, iar fiecare participant va extrage în mod aleatoriu numele brandului fashion local pentru care va elabora un proiect de decorare a vitrinei, 17 august 2017, 17.00-19.00;
  • Designerii vor avea la dispoziție 2 săptămâni pentru a-și realiza conceptele artistice/proiectele de decorare a vitrinelor – schița și/sau macheta și elementele de decor, 18-31 august 2017;
  • Participanții vor expedia schița și/sau o fotografie a machetei proiectului în format electronic organizatorilor până la data de 31 august 2017, ora 21.00;
  • Designerii își vor prezenta ideea și conceptul în fața juriului, prezentând schiţa, macheta, mostre etc. Jurizarea din partea juriului profesionist local și internațional şi selecţia proiectelor de vitrine care vor fi implementate, 4 septembrie 2017;
  • Participanții ale căror proiecte vor fi selectate vor avea la dispoziție 2 săptămâni pentru amenajarea și decorarea vitrinelor, cu un buget de 150 USD pentru achiziționarea materialelor necesare, asigurat de către organizatori, 5-17 septembrie 2017;
  • Desemnarea finaliștilor în rezultatul jurizării tuturor vitrinelor realizate și decernarea premiilor – 19 septembrie 2017, 18:00-21.00.

Ce premii poți câștiga?

Premiile concursului:

  • Curs intensiv de instruire în Window Display și Visual Merchandising în cadrul M&W Merchandising and Windows School, Rusia, în perioada 6-10 noiembrie 2017 (Premiul mare) sau altă oportunitate de instruire în valoare de până la 12000 lei;
  • Expunere şi vizibilitate locală prin publicarea imaginilor vitrinelor/lucrărilor câștigătoare în revista specializată „DAS Interior” – premiul oferit de Partenerul Evenimentului, Casa Editorială „Design. Architecture.Style” (Premiul mare, Locul II, Locul III)
  • Vouchere în valoare totală de 6000 lei pentru achiziția produselor de decor – premiul oferit de Sponsorul Evenimentului, NANU Market (Premiul mare, Locul II, Locul III). Oportunitatea de a participa la workshop-ul „Fashion Display Window: Projecting the Nuances of the Fashion Brand”, cu Alexander Zaikin, expert în Fashion Merchandising şi Window Display, Rusia (premiul pentru participanții selectați în competiție).

Înscrie-te acum!

Înscrierea în concurs este gratuită, iar decoratorii amatori și cei profesioniști pot aplica până pe 10 august accesând următorul link https://goo.gl/forms/GMAP7eghzjWGZ2Xp2

Mai multe detalii despre eveniment și regulament sunt disponibile aici.