Zilele acestea s-au împlinit 20 de ani din momentul deschiderii Filialei nr. 3 a băncii comerciale FinComBank, amplasată în sectorul Botanica,Chișinău pe bulevardul Dacia, 20.

1editPotrivit directorului filialei, Dana Scripnic în tot acest timp echipa de angajați a filialei a făcut tot posibilul și imposibilul pentru a-și extinde baza de clienți, gama serviciilor prestate și pentru a crește calitatea acestora – altfel spus, totul pentru dezvoltarea FinComBank.

Chiar dacă filiala își desfășoară activitatea deja de 20 de ani, aici sunt deserviți zeci de clienți care și-au deschis conturile încă în anii 1997-1998. Mai mult decât atât, aproape jumătate dintre aceștia sunt deserviți exclusiv de FinComBank. Directorul filialei consideră că încrederea clienților a fost câștigată datorită atmosferei prietenoase, dar și principiilorde lucru ce satisfac necesitățile și justifică așteptările acestora. Faptul dat este specific nu doar filialei de la Botanica, ci și întregii bănci FinComBank, care își tratează clienții ca parteneri.

Potrivit directorului general al companiei Remarca, ce se specializează în importul și comercializarea pieselor de schimb pentru utilaje agricole, Alexei Godin întreprinderea sa este deservită de către filială încă din 1999. Anume atitudinea din partea angajaților,calitatea serviciilor și operativitatea îl fac să rămână clientul fidel băncii FinComBank.

Uneori trebuie să obțin urgent niște documente de la bancă. Sun și rog supervizorul să le pregătească, iar în 20-30 de minute documentele pot fi deja luate. Aici este apreciat timpul clientului, iar acest lucru este valoros pentru orice om de afaceri. În plus, pentru compania noastră ce se ocupă de import este important cursul valutar, iar aici avem întotdeauna cele mai avantajoase cotații” – a menționat Godin.

Compania AugusteLift, ce se specializează în importul, montarea și deservirea lifturilor, escalatoarelor și elevatoarelor colaborează cu FinComBank încă din anul 1998. Directorul acesteia, Cara Viorica menționează că în acești 19 ani, întreprinderea a deschis în paralel conturi și la alte bănci, însă în rezultat, cu câțiva ani în urmă, a făcut alegerea decisivă în favoarea Filialei nr. 3.

Aici găsesc o echipă tânără, stabilă și cu o atitudine profesională față de munca ce o face. În caz de necesitate pot apela la administrația băncii sau la supervizorul meu, chiar și după programul de lucru, iar ei vor soluționa întotdeauna întrebările apărute. Anul trecut, fiind în străinătate am avut o problemă cu cardul într-o zi de week-end. Am sunat contabilul-șef al filialei și persoana dată a reușit să soluționeze problema în doar câteva minute. O astfel de atitudine nu am întâlnit la celelalte bănci”, – afirmă Cara Viorica.

2corectat

Pentru a asigura o asemenea stare de lucruri, filiala manifestă atenție și grijă maximă în procesul recrutării. Potrivit Danei Scripnic, la interviurile cu potențialii angajați, fiind în calitate de director al filialei, apreciază, în primul rând integritatea și amabilitatea.

Membrii echipei FinComBank sunt instruiți de noi cu propriile forțe. Noii angajați studiază toate etapele activității bancare, specificul acesteia pentru că știu că acest lucru este garanția succesului în cariera lor. Totul constă în aceea că unul dintre principiile FinComBank este pregătirea profesională și promovarea propriului personal”, – a menționat aceasta.

Scripnic a început și ea de la zero, după absolvirea facultății, însă în doar câțiva ani a ajuns să conducă filiala în care astăzi activează peste 40 de specialiști și care supervizează 10 agenții, inclusiv în regiuni. Iar până a ocupa această funcție a mai lucrat ca specialist pentru deservirea conturilor clienților, angajat al departamentului de creditare.

Contabilul-șef al filialei,Mariana Marian lucrează aici deja de 13 ani. A făcut cunoștință cu banca pentru prima dată când încă învăța la universitate, făcea aici practica. Absolvind facultatea, aceasta s-a angajat la FinComBank, iar deja peste patru ani i s-a propus să devină contabil-șef.

Am reușit destul de repede să îmi fac o carieră la care inițial nici nu m-am gândit. Însă venind la filială, am înțeles că totul depinde de mine. Am lucrat mult și cu sârguință. Și apoi, nu este dificil să faci un lucru care îți place, mai ales când ai întâlnești o atitudine prietenoasă din partea administrației, dar și a clienților” – consideră Mariana Marian.

Tatiana Gobjila, specialist principal în deservirea clienților este angajata băncii din 2004. A încercat mai multe domenii, însă până la urmă a găsit ceea ce îi place mai mult – lucrul cu persoanele juridice. Aceasta consideră că a fost un mare noroc să găsească imediat după facultate un job care i-a permis să urce pe scara profesională. „Mi s-a propus în mai multe rânduri să lucrez la alte bănci, însă am refuzat pentru că nu vreau să pierd perspectivele ce mi le oferă FinComBank”, – a menționat aceasta.

3corectat

Dana Scripnic consideră că jubileul de 20 de ani este, bineînțeles, un motiv pentru a face niște totaluri ce există deja. Conform rezultatelor din anul trecut, Filiala Botanica ocupă locul doi după mărimea activelor în toată rețeaua FinComBank, dar și locul trei după profitul operațional. În același timp, acesta este un motiv în plus pentru a se gândi încă o dată la planurile și perspectivele de viitor. Iar acestea sunt o mulțime. Însă ea este sigură că asemenea clienți și o astfel de echipă, va reuși să soluționeze multe sarcini.