Cei mai mulți utilizatori din Moldova sunt în regiunea de centru și cei mai puțini în UTA Găgăuzia. Femeile din Chișinău caută cel mai des pe internet informații despre educație și dezvoltare personală, iar cele din sud rețete culinare, arată BATI printr-un studiu gemiusAudience pentru ianuarie 2017.

Fiecare parte a Moldovei are specificul ei, iar anumite particularități nu se regăsesc doar în modul de a trăi, ci și în comportamentul pe care internauții îl au atunci când sunt online.

unnamed

unnamed (1)

unnamed (2)

 

Așadar, în funcție de regiunea din care se conectează la internet, tipul informațiilor pe care moldovenii le caută pe internet se schimbă. Atât în zona de nord, cât și în cea de centru majoritatea oamenilor declară că cel mai des se conectează la internet pentru a citi știri online. În același timp, utilizatoarele de internet din sud caută cel mai des pe internet rețete culinare, bărbații din UTA Găgăuzia accesează site-uri cu job-uri, iar femeile din Chișinău sunt interesate de educație și dezvoltare personală.

 

unnamed (3)

unnamed (4)

În cazul categoriilor de bunuri sau servicii cumpărate online comportamentul lor este similar. Dacă femeile care trăiesc în regiunea de Centru, Nord, Sud și Chișinău achiziționează cel mai des haine și accesorii, cele din UTA Găgăuzia adaugă în coșul de cumpărături device-uri mobile și computere la fel ca și bărbații din Chișinău și din zona de Nord.

unnamed (5)

unnamed (6)