Ești manager la întreprindere, ai vârsta cuprinsă între 25-40 de ani, cunoști limba engleză, ai studii superioare și experiență de muncă de minim 3 ani și ai un plan de afaceri bine definit? Dacă răspunsul la întrebările de mai sus este DA, atunci aplică la Programul Moldova-Germania Fir for Partnership with Germany 2017.

Programul dat are scopul de a pregăti managerii de la întreprinderile din diferite sectoare ale economiei Republicii Moldova oferind participanților tehnici pentru inițierea contactelor şi colaborare cu întreprinderile germane. În timpul seminarelor se însușesc metode moderne de management şi se obţin cunoştinţe interculturale indispensabile pentru stabilirea unui parteneriat durabil. Participanții la program obţin acces la piaţa germană şi la tehnologiile germane.

De asemenea, au posibilitatea să se prezinte personal, să prezinte întreprinderea în care activează şi produsele sau serviciile acesteia. În cadrul seminarelor, participanţii sunt familiarizaţi cu situaţia social-economică a Germaniei, îşi perfecţionează cunoştinţele în domeniile: economie, management, comunicare interculturală etc.

Grup ţintă: Programul este destinat top şi middle managementului de la întreprinderile moldovenești cu potențial de export/ import, cu structuri stabile de conducere şi cu personal calificat. P

Participanţii la Program reprezintă întreprinderile mici şi mijlocii, care doresc să stabilească sau deţin deja contacte cu parteneri de afaceri din Germania. La Program participă întreprinderi din toate domeniile economiei naţionale.

Programul are 4 componente:

#1. Organizarea şi desfășurarea Programului, inclusiv pregătirea profesională în Republica Moldova;

#2. Stagiul de o lună în Germania.

# Traininguri de Management: competenţele individuale de management sunt dezvoltate prin traininguri adaptate la necesităţile participanţilor;
# Vizite la întreprinderi: discuţiile de specialitate, ce au loc la întreprinderi contribuie la cunoaşterea unor exemple de bune practici din Germania;
# Vizite individuale de afaceri: accesul la piața germană este facilitat prin contacte directe de afaceri.

#3. Seminar Follow-up

#4. Networking

Costurile în Germania sunt finanțate de Ministerul Economiei şi Energiei al Republicii Federative Germania. Selectarea participanților se face de către o comisie de experți germani, în baza interviului.

Aplicarea la Program se face prin completarea formularului. Intervievarea candidaților se va desfășura în perioada 20-21 aprilie 2017, la Chișinău.

Contacte: bd. Ştefan cel Mare 151, biroul 10.
Telefon: 022 23 52 94,
E-mail: [email protected],
Persoana de contact: Inesa Iordatii