6 tendințe digitale care deja au luat amploare în 2016

Y7GEY5267W

Suntem cam la jumătate de 2016 și deja am fost surprinși de câteva ori anul acesta prin multe inovații tehnologice ce-și fac loc treptat în viețile noastre. Iată câteva dintre cele mai importante.

#1. Totul este „LIVE”

Trendul a devenit tot mai popular în ultimul an, cu multe servicii de live streaming lansate, ce au făcut concurență Periscopului de la Twitter. Dintre acestea, Facebook-ul a căpătat teren și a devenit un gigant în acest domeniu. Și You Tube a venit din urmă cu o variantă de mobil pentru live streaming.

#2. Totul filmat de sus

Dronele sunt peste tot, chiar și acolo unde nu sunt dorite. Evoluția și utilizarea dronelor este un subiect actual abordat și de Uniunea Europeană. Astfel, și Autoritatea Aeronautică Civilă din Republica Moldova (AAC), împreună cu alte autorități responsabile, a anunțat curând că  pregătește deja un proiect care va reglementa acest domeniu în țara noastră. În același timp, Romania are deja legi care încearcă să reglemente zborul cu drona în orașe.

maxresdefault

#3. Totul la 360

De la video la imagini, conceptul 360 grade este deja peste tot. Un video la 360 înseamnă o filmare interactivă în care poți mișca „camera” de colo-colo. Practic poți vedea orice cadru, indiferent că este la stânga, la dreapta, în față, în spate, sus sau jos. Cei de la privesc.eu au testat încă din luna martie, această opțiune în modul Live. Recent, Facebook a introdus o opțiune prin care orice imagine panoramică poate fi vizualizată la 360.

step-1-image

#4. Totul „se poartă”

Tehnologiile nu mai sunt deja lucruri la care ajungem sau pentru care trebuie să fim în anumite locuri pentru a le folosi. Aproape tot de ce avem nevoie zilnic se află în mod compact în telefonul nostru, în zecile de aplicații care merg oriunde cu noi.

#5. Totul este „la țintă”

Produsele digitale sunt din ce în ce mai individualizate în conformitate cu fiecare consumator. Facebook deja a anunțat că va oferi noi posibilități de alegere a modului de vizualizare a informațiilor din feed, astfel încât să corespundă și mai mult cu preferințele unui utilizator individual. Pe lângă asta, modul de afișare a  publicității pe internet este strâns legat de căutările noastre personale pe internet și alte acțiuni.

#6. Mai multe aplicații de mesagerie

De la cele mai populare, până la noile apărute în magazinele de aplicații ale smartphonurilor noastre, probabil 30 % dintre aplicațiile pe care le avem descărcate sunt aplicații de mesagerie, care deși ar furniza aceleași servicii, în fiecare din ele avem persoane sau grupuri diferite de oameni cu care comunicăm.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Alina Gîrneț
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente