Baro – robotul inventat de dezvoltatori moldoveni, ce creează campanii publicitare pe Facebook

baro1
Foto:Facebook/Baro

În contextul în care conținutul publicitar pare să aibă o tot mai mare importanță pe rețelele de socializare, la fel de mare nevoie avem și de experți în administrarea conținutului advertorial pe care îl plasăm aici. În acest sens, doi tineri moldoveni, Victor Grosu și Teo Scorpan, au creat Baro – o platformă care te ajută să administrezi și să optimizezi conținutul publicitar pe rețelele de socializare.

„Problema pe care o rezolvăm este complexitatea creării unei campanii publicitare pe rețelele de socializare. Acum este vorba doar despre Facebook, dar în viitor o să fie posibilă promovarea și pe alte rețele precum Twitter, Adwords”, ne-a spus Victor, unul dintre membrii echipei Baro.

Potrivit dezvoltatorilor, principala diferență dintre Baro și Facebook sau alți concurenți este că Baro prevede un sistem total automatizat și în consecință, foarte simplu pentru utilizator. „Când am creat Baro am avut ideea ca utilizatorul să se concentreze doar pe crearea textului și a imaginilor, în rest noi automat facem totul. Suntem mai buni ca agențiile publicitare, deoarece algoritmii nu greșesc, dar omul mai greșește”, spune Victor Grosu.

Scopul este reducerea dificultății creării unei campanii publicitare pe rețelele de socializare și reducerea costurilor pe promovare sau pe experți/agenții, sau pe campanii neoptimizate. Publicul țintă sunt toți cei care doresc să promoveze ceva pe rețelele de socializare.

Cum funcționează?

1. Utilizatorul creează campania publicitară pe Baro.

2. Baro o creează pe Facebook, iar în dependență de buget, o optimizează.

 

Screen Shot 2016-03-30 at 1.54.24 PM

Screen Shot 2016-03-30 at 1.54.37 PM

Screen Shot 2016-03-30 at 1.58.00 PM

Optimizarea are loc în baza statisticii extrase din Facebook. Astfel, Baro poate vedea unde trebuie de adăugat mai mulți bani, unde e mai ieftin, unde trebuie de mai scos bani și tot acest proces la mai mulți parametri diferiți.

Baro se concentrează în principal pe două lucruri:

# audiența ta;
# banii tăi;

Creatorii Baro garantează că această aplicație te poate ajuta să diminuezi 39 % din banii cheltuiți pentru publicitate și 51 de ore economisite într-o lună.

Cât te costă?

Pentru aceste servicii, ai la dispoziției trei categorii de prețuri:

1. 15 $/lună – dacă cheltui mai puțin de 500 $ pentru promovare online pe Facebook;

2. 25 $/lună – dacă cheltui mai puțin de 1 000 $ pentru promovare online pe Facebook;

3. 45 $/lună – dacă cheltui mai puțin de 5 000 $ pentru promovare online pe Facebook;

Accesați aici platforma Baro și aici pagina de Facebook a platformei.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Alina Gîrneț
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente