(foto) 12 sfaturi de la Olga Radu despre cum să-ți produci propriul brand

3
Foto: PC: diez.md

Olga Radu, fondatoarea Casei Imago – o agenție care creează un marketing comunicațional și creativ, a oferit câteva sfaturi celor care au ales să petreacă timpul în anturajul ei, vineri, la ZIPhouse. Absolventă a Grenoble School of Business și a ASEM, după stagieri în advertising în Franța și SUA, ea știe ceea ce reprezintă un brand și cum acesta trebuie creat pentru a avea succes.

Producători, doritori de a-și crea o afacere, dar și simpli amatori au venit să o asculte și să-i pună mai multe întrebări. Mai jos găsiți cele mai importante sfaturi pe care le-a acordat Olga Radu celor care doresc să-și creeze propriul brand.

Ce este identitatea:

#1. Identitatea este ansamblul de elemente și formule vizuale, care este utilizat sistematic, conform anumitor reguli, în comunicarea de brand (nume / logo / slogan / culori / patternuri / imagini / elemente grafice de stil)

A nu se încurca:

#2. Identitatea cu logotipul, numele, produsul, brandul

 

IMG_0477
PC: diez.md

Identitatea funcționează dacă:

#3. te diferențiezi de competiție. Într-o mulțime de alte branduri, asemenea unui costum galben, în mulțime vei fi observat.

#4. în comunicarea internă, între angajați, este un motiv în plus cu care să se mândrească și să se unească în scopuri comune.

#5. face promisiuni pe care le onorezi.

#6. crează asocieri positive, cu care se poate identifica segmentul țintă.

#7. va merge de mână cu o comunicare într-un limbaj și pe canale înțelese și accesibile de target.

.

 

4
PC: diez.md

#9.  Nu face des schimbări de identitate ale propriului produs. Concentrează-te pe identitatea existentă. Dacă crezi că nu e potrivită, atunci încearcă să cauți care sunt elementele pozitive și negative ale acesteia și fă alegerea corectă.

#10. Atunci când îți definești propriul brand, nu cere părerea prea multor persoane. Crede în ceea ce faci. Încearcă să ceri sfaturi oamenilor care gândesc constructiv.

#11. Dacă nu ești sigur de propriile acțiuni atunci când îți elaborezi brand-ul, adresează-te la specialiști. Cel puțin întreabă-i, cere-le sfatul. O întrebare pusă la timp poate să îți economisească banii, emoțiile și timpul.

#12. După ce ți-ai format propriul brand, începe să faci branding, adică să lucrezi sistematic cu consumatorul tău pentru ca acesta să perceapă brand-ul tău.

 

1
PC: diez.md
2
PC: diez.md
5
PC: diez.md
IMG_0469
PC: diez.md
IMG_0471
PC: diez.md
IMG_0474
PC: diez.md
IMG_0479
PC: diez.md
IMG_0481
PC: diez.md
IMG_0483
PC: diez.md
IMG_0485
PC: diez.md
IMG_0486
PC: diez.md
IMG_0487
PC: diez.md
Taguri: #inspirație
Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autor:Elena Guțu
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente