Ziua Feroviarului, care este sărbătorită în prima duminică a lunii august, a servit drept ocazie specială pentru Căile Ferate din Moldova de a-și lansa noul său logo.
Noul logo, în comparație cu cel precedent, este realizat în linii dinamice și are trăsături artistice bine-pronunțate, în acesta fiind încorporată abrevierea CFM, litera „C” fiind reprezentată sub forma unei locomotive a unui TGV. Culorile alese sunt reci, dar calme, fiind observată o tranziție lină dintre albastrul cerului și mov.
Expertul în social media, Sașa Florea, cel care vine mereu cu informație utilă despre istoria logourilor, a creat o nouă selecție care reprezintă evoluția logourilor celor mai importante gări feroviare din mai multe țări. „Ce ține de logoul CFM, după părerea mea, este unul bine realizat la nivel conceptual, însă are probleme când vine vorba de lizibilitate și citirea literilor „C” și „F” – există o mică confuzie”, scrie Sașa în albumul său de Facebook.
De asemenea, în opinia lui, noul logo CFM are o dinamică spre vest, reprezentând, potrivit lui Sașa, vectorul european.