Table digitale și laptopuri: Școlile din țară pot concura pentru dotarea cu clase multimedia

IMG_2892
Foto: Clasă multimedia de la Liceul „Petre Ștefănucă” din Ialoveni

Fundația Soros-Moldova, în parteneriat cu Ministerul Educației din Moldova și cu suportul financiar al Fundațiilor pentru o Societate Deschisă, implementează Proiectul de Sprijinire a Reformei Educației în Republica Moldova.

Scopul Proiectului constă în oferirea școlilor unor posibilități de promovare și consolidare a aplicațiilor tehnologice educaționale, utilizarea acestora de către cadrele didactice și implementarea lor în procesul de predare/învățare în clasă. În cadrul acestui Proiect, în toamna anului 2014, în baza unui concurs deschis, 29 de instituții de învățământ general din țară au fost dotate cu Clase multimedia pentru instruirea elevilor asistată de calculator.

Citește și „Viitorul școlilor din Moldova: Table digitale și caiete înlocuite cu laptopuri”.

Scopul prezentului Concurs constă în extinderea domeniilor de utilizare a mijloacelor oferite de tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor în procesul de predare-învățare-evaluare din instituţiile de învăţământ general din ţară.

Grupul țintă:

  • Cadrele didactice din cele 29 de școli ce au beneficiat de Clase multimedia;
  • Cadrele didactice din alte școli, care au posibilitatea să desfășoare lecții în Clase multimedia.

Termenul limită de depunere a dosarelor de participare la concurs este 23 aprilie 2015.

Rezultatele concursului vor fi anunțate până la 11 mai a.c. pe pagina Fundației www.soros.md.

Informații de clarificare pot fi solicitate la tel. (022) 274480, prin poșta electronică [email protected] sau nemijlocit la sediul Fundației.

Informații suplimentare puteți găsi la adresa: http://soros.md/event/concurs-resurse-digitale-educatie.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Olesea Cember
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente