Secția de redactare a Direcției generale documentare parlamentară selectează candidați

IC–Bilant-3
Foto: Direcția comunicare și relații publice a Parlamentului Republicii Moldova. PC: parlament.md

Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova anunţă concurs pentru selectarea candidaţilor la ocuparea funcţiei publice temporar vacante de consultant principal în Secția de redactare a Direcției generale documentare parlamentară.

Atribuții de serviciu:

# transcrierea de pe înregistrările audio a dezbaterilor ședințelor în plen ale Parlamentului;
# dactilografierea, redactarea și definitivarea stenogramelor şedinţelor plenului Parlamentului, cu respectarea normelor gramaticale, de redactare și de tehnică legislativă;
# furnizarea datelor şi informaţiilor rezultate din stenograme, necesare pentru redactarea formei finale a proiectelor de acte legislative şi pentru întocmirea unor documente, sinteze, note.

Cerințe funcționale:

# studii superioare în domeniul filologie, drept, management, etc.;
# minimum un an de experiență în domeniu;
# cunoștințe aprofundate de operare a calculatorului: MS Office, MS Windows;
# limba de stat şi rusă, o limbă de circulaţie internaţională (nivel B1).

În vederea participării la concurs candidaţii depun dosarul de concurs, în termen de până la 13 decembrie 2013, care va conţine în mod obligatoriu:

formularul de participare la concurs completat
# copia buletinului de identitate
# o fotografie (format 3×4)
# copiile diplomelor de studii
# copiile certificatelor de perfecţionare profesională şi/sau specializare, de conferire a titlurilor ştiinţifice
# copia carnetului de muncă
# scrisori de referinţă
# adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (F-086)
# cazier judiciar sau declarația pe proprie răspundere.

Pentru mai multe informații consultați aceste documente: Anunț de concursSarcini și cerințe funcționaleFormular de participare la concurs.

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune personal sau prin poştă (inclusiv electronică), la secretarul Comisiei de concurs: dna Cristina Ciolac, biroul 1116, telefon (022) 26-82-35, [email protected].

Concursul va avea loc în sediul temporar al Secretariatului Parlamentului: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 162 (incinta Ministerului Agriculturii), şi va consta din proba scrisă şi interviu (proba practică).

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente