De multe ori media schimonosește statisticile pentru a-și mări rating-ul. O revistă din Portuglia le spune lucrurilor pe nume. Află ce campanie originală au pornit.
Campania originală a fost creată de agenția ”Grande Reportagem”, pentru o revistă portugheză de știri. Este ușor de asimilat din punct de vedere informativ și un exemplu de urmat pentru toate companiile care încă se mai printează. Deși au dat dovadă de multă ingeniozitate, flagurile se pare că nu au salvat revista, aceasta deja nu mai există pe piața media din Portugalia.
Ideea campaniei a pornit de la un email pe care l-a primit directorea agenției Silvia Dias. Autorul povestea cât de diferită este realitatea din Brazilia, față de ceea ce prezintă media. Acum celor de la Grande Reportagem nu le rămânea decât să transpună materialul jurnalistic în grafice creative și pe înțelesul tuturor. Cea mai reușită variantă a fost cea cu flagurile.
Toate datele statistice au fost verificate cu organizațiile Națiunilor Unite și Amnesty International. În 2005 campania a câștigat premiul Epica d’Or pentru campanie publicitară printată. A fost pentru prima dată când o agenție de publicitate din Portugalia a obținut acest premiu.